خوش آمدید

♥ بیا تو این جا همه چی پیدا میشه♥

عکس.اس ام اس و....... هرچی بخوای

سلام به تمام دوستان گلم

 

من پریا هستم مدیر و نویسنده این وبلاگ

 

این جا هر چیزی که دلتون بخواد پیدا میشه

 

دوستان عزیزم اگر در این وبلاگ عضو هم بشید خیلی خیلی من را خوشحال کردید

 

 

 

 

واما قانون های این وبلاگ

 

 

1:نظر یادتون نره

 

 

2:ورود پسر ها مانعی برای این وبلاگ ندارد.

 

 

 

3:دوستای گلم هرچی که خواستید در این وب بذارم  در قسمت نظرات بگید تا براتون بذارم.

 

 

:پیشنهادات و انقادات خود را در قسمت نظرات بیان کنید . و اگر این وب مشکلی داشت

حتما حتما به من اطلاع دهید.

 

 

4:کپی فقط با ذکر منبع

 

 

 

5:نظرات تبلغاتی کاملا ممنوع

 

 

 

امیدوارم از وبم لذت ببرید.

 

 

 

موفق باشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِد.

-唯美闪图

شکلک 
های محدثه جون



نظرات شما عزیزان:

پیمان
ساعت15:44---1 آبان 1392
خیلی خوبه وبلاگت

پس وبلاگت عاشقانه نیست واسه خنده است

مطالباش خیلی خنده داره مرسی
دیگه من فقط خنده به من میگن پریا خنده


Mohamad
ساعت23:27---30 مهر 1392
سلام پریا خانم


چرا ورود پسرا ممنوعه؟


لطفان منو با اسم 98موزیک لینک کنید


منم شمارو لینک کردم


به وبسایت بزرگ 98 موزیک سر بزنید


http://98music5.lxb.ir



پاسخ:
اگر دقت کنید نوشتم تا اطلاع ثانوی
چشم من هم شما رو لینک میکنم
موفق باشید.



پاسخ: ورود پسر ها آزاد شد


رقیه
ساعت12:30---29 مهر 1392
ممنون ببخشید که انقدر مزاحمت ایجاد کردم
پاسخ: نه عزیزم مشکلت حل شد؟


maha
ساعت11:14---25 مهر 1392
سلام وبلاگ قشنگي داري بمنم سر بزن برا تبادل لينكم حاضرم
پاسخ: خيلي خيلي ممنون عزيزم بازم سر بزن منم براي تبادل لينك موافقم


رقیه
ساعت8:13---25 مهر 1392
خواهشا بیاین تو وبم جواب منو بدید
پاسخ: عزيزم من جوابتونو توي وبتون دادم


فاطمه
ساعت16:50---12 مهر 1392
سلام عزیزم وبت عالیه خیلی خیلی عالی


پاسخ: ممنون فاطمه جونم


masir bad
ساعت16:45---12 مهر 1392
ممنونم ... لینکت کردم
پاسخ: ممنون منم لینکتون کردم


masir bad
ساعت13:58---12 مهر 1392
سلام وبتون عالیه به منم سر بزنید
پاسخ:چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 11 مهر 1398برچسب:سلام,خوش آمدید,ساعت 21:26 توسط ♥پریا♥ |